PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Długa 40 w Słupsku.

Nr sprawy: AW1/AW-R6/ 11 /2017 Słupsk, dn. 09.02.2017

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Długa 40 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1.Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont elewacji z dociepleniem oraz kosztorysowej na wykonanie:izolacji pionowej (przeciwwilgociowej) fundamentów, remont dachu z przemurowaniem kominów, remont klatki schodowej, wymianę drzwi wejściowych od ulicy, wymianę okienek piwnicznych i remont schodów do piwnicy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

-projekt budowlany z zatwierdzoną kolorystyką,

-kosztorys inwestorski,

-kosztorys nakładczy,

-przedmiar robót,

-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót

Liczba egzemplarzy w wersji papierowej:5

Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1

  1. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 m-ce

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – na wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz kosztorysowej w budynku wspólnoty mieszkaniowej Długa 40 w Słupsku”.

  1. Termin złożenia oferty upływa w dniu 16.02.2017 r. o godz. 15.00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Dorota Jedynak,

e-mail: dorota.jedynak@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487610, w godzinach od 7.00 do 10.00.

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

 

2. Pełnomocnik Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

 

Załączniki:

  • Dluga 40.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt