Słupsk, dnia 12 styczeń 2017r.
Do Wykonawców,
biorących udział w postępowaniu
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, na usługę całodobowej ochrony budynku przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku – nr sprawy 3/DPZ/U/2017.
WYJAŚNIENIA DLA WYKONAWCÓW
W związku z zgłoszonymi przez Wykonawców pytaniami Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie 1:
Załącznik nr 7 jest nieaktualny
Odpowiedź
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.pgm.slupsk.pl prawidłowy i aktualny załącznik nr 7- WYKAZ GODZIN
Pytanie 2:
Z treści oferty wynika, że Zamawiający żąda przedstawienia wartości ryczałtowej za cały okres wykonywania usługi, której czas wykonania nie został ściśle określony- zapis od dnia podpisania umowy nie jest precyzyjny?
Odpowiedź
Wykonawca licząc wynagrodzenie powinien ująć okres od 01-02-2017 do 31.01-2019. Zamówienie będzie realizowane w terminie od dnia 01-02-2017 do 31-01-2019r.
Pytanie 3:
Prośba o rozpatrzenie pkt XV ppkt 10; Chodzi o zapis bezwarunkowej zapłaty- czy żądanie jest uzasadnione czy nie; Firma ubezpieczeniowa już zastrzegła, że nie da takiej gwarancji; Szczerze rzecz biorąc z takim przypadkiem spotykamy się po raz pierwszy; Prośba o ewentualne zmiany w tym punkcie.
Odpowiedź:
Pkt XV dotyczy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które może lecz nie musi być wniesione w postaci gwarancji ubezpieczeniowej. Zamawiający nie przewiduje zmiany zapisów pkt XV. Kierując się doświadczeniem i praktyką przy realizacji zadań prowadzonych w trybie Ustawy Pzp, Zamawiający stwierdza, że Wykonawcy nigdy nie mieli problemu, aby uzyskać gwarancję ubezpieczeniową z tego typu zapisami.
Powyższa informacja została zamieszczona na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń Zamawiającego dnia 12.01.2017 r.