PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. termomodernizację budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Poznańska 86 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/  173  / 2016                                          Słupsk, dn. 05.12.2016 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Poznańska 86 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej na termomodernizację budynku obejmującej remont dachu (uaktualnienie dokumentacji), izolację ścian fundamentowych, docieplenie elewacji, remont klatki schodowej

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiar robót, kosztorys inwestorski, STWiOR, projekt budowlany (3 szt.)+ całość w wersji elektronicznej

3. Termin realizacji zamówienia:  1 miesiąc od podpisania umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:: -

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –   dokumentacja projektowo- kosztorysowa na termomodernizację Poznańska 86”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.12.2016 r. o godz. 09:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Mróz                               

    e-mail: katarzyna.mroz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-53 / 782-965-311., w godzinach od 7:00 do 15:00,

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.odt 
  • oświadczenie oferenta.odt 
  • Poznanska 86 dokumentacja.pdf