PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 20.04.2015 r. |
Nr sprawy AWiL2/72/2016 Słupsk, dn. 21.04.2016 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Przemysłowa 120
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia: remont dachu z wymianą pokrycia, obróbkami blacharskimi, wraz z wymianą rur spustowych i rynien
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: należy wykonać zgodnie z uzgodnieniami określonymi przez Zamawiającego tj. Wspólnotę Mieszkaniową Przemysłowa 120
Termin realizacji zamówienia 01.08.2016 r.
Wymagany okres gwarancji 5 lat
Miejsce i termin złożenia oferty ul. Niemcewicza 15, 76-200 Słupsk – sekretariat do dnia 09.05.2016 r. Godz. 13:00
Termin i miejsce otwarcia ofert 09.05.2016 godz. 14:30
Kryterium oceny ofert 100% cena
Warunki płatności 30 dni od daty odbioru ostatecznego robót
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami administrator Elżbieta Kawala tel. 725 757 825 e-mail ela.kawala@pgm.slupsk.pl
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kalkulację ceny (kosztorys ofertowy)
Załączniki:
1) Formularz ofertowy
2) …............................
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)
__________________________________________________________________________