PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 20.04.2015 r. |
Nr sprawy : AWiL2/ 29 /2016 Słupsk, dnia 16.03.2016r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 , działająca jako administrator nieruchomości w imieniu WM Kołłątaja 13
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia:
Wymiana okienek piwnicznych drewnianych na nowe okienka PCV.
Termin realizacji zamówienia : 1 miesiąc od daty podpisania umowy.
Wymagany okres gwarancji : 24 miesiące
Miejsce i termin złożenia oferty: w siedzibie AWiL2 , ul. Niemcewicza 15, pok. nr 3- sekretariat lub przez e-mail: malgorzata.twarowska-wyrzykowska@pgm.slupsk.pl
do dnia 31.03.2016r. do godz. 15,00
Termin i miejsce otwarcia ofert :31.03.2016r. w miejscu zamieszkania zarządu WM
Kryterium oceny ofert : 100 % cena
Warunki płatności : przelewem, 30 dni od daty bezusterkowego odbioru robót.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami ; Małgorzata Twarowska-Wyrzykowska, tel. 59-848-76-37 lub 783-271-604.
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy
Załączniki:
1) Formularz ofertowy