PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 20.04.2015 r. |
Nr sprawyAWiL2/20 /2016 Słupsk, dn. 24.02.2016
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Fałata 20
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. Wykonania docieplenia budynku oraz remont dachu (wymiana dachówki, przemurowanie kominów ) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: do uzgodnienia z zarządem wspólnoty
Termin realizacji zamówienia 15.04.2016 r.
Wymagany okres gwarancji 3 lat
Miejsce i termin złożenia oferty ul. Niemcewicza 15, 76-200 Słupsk – sekretariat 16.03.2016 r. godz. 14:00
Termin i miejsce otwarcia ofert 16.03.2016 r. - godz. 15;15
Kryterium oceny ofert: 100% cena
Warunki płatności 30 dni od daty odbioru ostatecznego robót
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami administrator Barbara Zielińska tel. 725 757 823 e-mail barbara.zielinska@pgm.slupsk.pl
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy
2) .................................................