PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu elewacji, dachu, kominów oraz wykonanie izolacji fundamentów w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 12 - 13 w Słupsku.

Nr sprawy: AW1/AW-R6/ 15 /2016 Słupsk, dnia 22.02.2016 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 12-13

zaprasza do złożenia oferty na :

1.Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze wszelkimi uzgodnieniami na remont elewacji z dociepleniem oraz kosztorysowej na przemurowanie kominów, wykonanie izolacji pionowej fundamentów ścian budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 12-13 w Słupsku.

1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:

- projekt budowlany,

- kosztorys inwestorski

- kosztorys nakładczy,

- przedmiar robót,

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.

Liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 4

Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1

  1. Termin realizacji zamówienia: 20 dni od podpisania umowy
  2. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące
  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie:„Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo –

kosztorysowej wraz ze wszelkimi uzgodnieniami na remont elewacji z dociepleniem oraz

kosztorysowej na przemurowanie kominów, wykonanie izolacji pionowej fundamentów ścian budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 12-13 w Słupsku”.

  1. ”Termin składania ofert upływa w dniu 11.03.2016 r. o godz. 15.00.
  2. Otwarcia ofert dokona osoba upoważniona przez wspólnotę w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
  3. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  4. Warunki płatności: 30 dni od otrzymania faktury.
  5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dorota Jedynak- administrator, ul. Prusa 6, pok. nr 9, tel. 59 84 87 610, e-mail: dorota.jedynak@pgm.slupsk.pl
  6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
  7. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
  8. Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

Załączniki:

  • Zapytanie o cenę Moniuszki 12-13.pdf 
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf 
  • Formularz ofertowy Moniuszki 12-13.doc