PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 20.04.2015 r. |
Nr sprawy AWiL2/ 16 /2016 Słupsk, dn. 23 lutego 2016 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wileńskiej 19A w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia: remont elewacji, wymiana okien piwnicznych i strychowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
Termin realizacji zamówienia zgodnie z umową zawartą z Zamawiającym.
Wymagany okres gwarancji: 5 lat.
Miejsce i termin złożenia oferty: AWiL Nr 2 ul. Niemcewicza 15 pok. Nr 3 – sekretariat w terminie do 08 marca 2016 r. do godz. 14.00
Termin i miejsce otwarcia ofert: 08 marca 2016 r. godz. 14.15 AWiL Nr 2 ul. Niemcewicza 15 pok. 8
Kryterium oceny ofert: 100% cena.
Warunki płatności: płatne przelewem w terminie 30 dni od daty odbioru ostatecznego robót .
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator Barbara Ostrowska barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl tel. 59 8487654.
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kalkulację ceny.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy
2) Przedmiar robót