Nr sprawy 12/DPZ/U/2015 Usługi utrzymania porządku i czystości na terenach Miasta Słupsk i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku

SŁUPSK, DNIA 25.09.2015R.

INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

W związku z uwzględnieniem zarzutów i żądań przedstawionych w odwołaniu zmianie ulega Ogłoszenie o zamówieniu, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i wzór umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, szcunkowej wartości zamówienia, warunków określenie ceny ryczałtowej, warunków zwroty zabezpieczenia należytego wykonania umowy, dopuszczalnych zmian w umowie, warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, warunków kryteriów oceny ofert.

Dokumenty podlegające zmianie zostały zamieszczone na stronie internetowej i znajdują sie w załączniku do niniejszego ogłoszenia.

Załączniki:

  • Ogłoszenie o sprostowaniu.pdf 
  • SIWZ po zmianach z dnia 25.09.2015r..pdf 
  • Informacja o zmianie SIWZ.docx 
  • Załącznik nr 7 Umowa po zmianach z dnia 25.09.2015r..docx