PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania ekspertyzy technicznej i inwetaryzacji w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Armii Krajowej 4 w Słupsku.

Słupsk, dn. 17.08.2015 r.

Nr sprawy: AWiL1/186/2015

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 4, 4of” w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty na :

 

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie ekspertyzy i inwentaryzacji z określeniem sposobu rozwiązania, projekt budowlany odnoszący się do rozwiązania oraz kosztorys inwestorski dotyczący wskazania rozwiązań prawidłowego wzmocnienia i zabezpieczenia elementów konstrukcyjnych i uzupełniających w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 4”.

Wykonana ekspertyza oraz inwentaryzacja dotyczyć będzie pełnego zakresu uszkodzeń:

1/ tras instalacji wod.-kan. w budynku wraz z określeniem ich stanu technicznego na całej długości,

2/ elementów konstrukcji budynku wraz ze sprawdzeniem ich stanu technicznego

3/ elementów uzupełniających (warstwy podłogowe, przegrody działowe, stolarka okienna i drzwiowa) z określeniem ich stanu technicznego.

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesięcy

5. Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie:

Oferta na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz ekspertyzy technicznej budynku położonego w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 4,4of”

Termin składania ofert upływa w dniu 04.09.2015 r. do godz. 15.00

6. Kryterium oceny ofert: cena 100 %

7. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie zamawiającego bez udziału

oferentów. Informacja o wyborze ofert dostępna będzie u administratora budynku.

8. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury

9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Kowalczyk-Bekier

Administrator nieruchomości, e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl,

tel. 59 84 87 596, w godzinach od 8:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1

przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 16.

10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

11. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 

12.Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

Załączniki:

  • Zapytanie WM A.Krajowej 4.pdf 
  • oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf 
  • Formularz ofertowy kosztorys.doc