Słupsk, dn.19.05.2015 r.
Nr sprawy: AwiL1/ /2015
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Wyspiańskiego 2
zaprasza do złożenia oferty na :
- Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji kosztorysowej obejmującej: remont dachu z przemurowaniem kominów, wymianą rynien i rur spustowych oraz remont klatki schodowej z wymianą instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Wyspiańskiego 2 w Słupsku.
- Termin realizacji zamówienia: 19.06.2015 r.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
- Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „ Wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont dachu oraz klatki schodowej w budynku przy ul. Wyspiańskiego 2 w Słupsku.”
- Termin składania ofert upływa w dniu 01.06.2015 r. o godz. 12:00
- Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
5. Kryterium oceny ofert: cena 100 %
6. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Aleksandra Betto, e-mail: aleksandra.betto@pgm.slupsk.pl, tel. 59 84 87 586, w godzinach od 8:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 7.
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
10. Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Załączniki:
- OGLOSZENIE Wyspiańskiego 2 kosztorys.pdf
- oświadczenie wykonawcy-3.pdf
- Formularz ofertowy wspólnoty-13.doc