PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku ogłasza zapytanie o cenę wykonania dokumentacji projektowo kosztorysowej kapitalnego remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 4 w Słupsku

Nr sprawy AwiLnr1/R-3/28/2015 Słupsk, dnia 07.04.2015 r.

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 4

zaprasza do złożenia oferty na :

1.1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: remont elewacji wraz z dociepleniem ściany frontowej budynku, remont dachu z przemurowaniem kominów, konserwacja więźby dachowej, wzmocnienie krokwi, uzupełnienie tynków i białkowanie strychu, naprawa stropu i posadzki w korytarzu piwnicznym, naprawa schodów do piwnicy, uzupełnienie tynków i białkowanie korytarza piwnicznego, wymiana drzwi od strony podwórka, rozebranie schodów wejściowych do budynku oficyny i wykonanie nowych z konstrukcji metalowej

- projekt budowlany

- kosztorys inwestorski

- kosztorys nakładczy

- przedmiar robót

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

1.2. Liczba egzemplarzy w wersji papierowej: projekt – 4 szt, pozostałe -2 szt

Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej – 1 szt

2. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

3. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiecy

4. Miejsce i termin złożenia oferty:

4.1. Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku położonego w Słupsku przy ul Mickiewicza 4”

4.2. Termin składania ofert upływa w dniu 17.04.2015r o godz. 10:00

5. Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcia ofert dokona komisja w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

6. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury

7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Renata Stec e-mail: renata.stec@pgm.slupsk.pl, tel. 598487614 w godz. od 8:00 do 15:00 w Administaracji Wspólnot i Lokali nr przy ul Prusa 6, pokój nr 11

8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załączniki:

  • ogłoszenie na dokumentację.pdf 
  • zał. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu.pdf 
  • zał.1. formularz ofertowy.odt