AWiL2 PGM Sp. z o.o. w Słupsku działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej Kołłątaja 38 zwraca się z zapytaniem o cenę na wymianę okienek piwnicznych w budynku wspólnoty

Słupsk, dnia 20.01.2015 r.

 

OGŁOSZENIE

O ZAPYTANIU O CENĘ

AWiL 2/  11 /2015

 

na wykonanie zadania: wymiana 9 sztuk okien PCV w piwnicach – 2 szt. od strony frontowej z szybą bezpieczną i 7 szt. od strony podwórza – w budynku mieszkalnym przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku.

 

  1.   Zamawiający:

    PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15  w Słupsku, działająca w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Kołłątaja 38”, zaprasza do składania ofert w ramach postępowania o zapytaniu o cenę na zadanie: wymiana 9 sztuk okien PCV w piwnicach – 2 szt. od strony frontowej z szybą bezpieczną i 7 szt. od strony podwórza –  w budynku mieszkalnym przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku.

     

  2.  Przedmiot Zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest:

    wymiana 9 sztuk okien PCV w piwnicach – 2 szt. od strony frontowej z szybą bezpieczną i 7 szt. od strony podwórza – w budynku mieszkalnym przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku.

    2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia:

    - w nowych oknach należy zachować istniejący kształt i podział stolarki;

    - okna z mikrowentylacją;

    - stolarka okienna w odcieniach brązu.

     

    III. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

 

IV. Termin i miejsce składania ofert:

  1.  Termin składania ofert upływa w dniu  02 lutego 2015 r.

  2.  Oferty można składać w następujący sposób:

    - w siedzibie Zamawiającego – Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat – z dopiskiem na kopercie: „Oferta wymiana 9 sztuk okien PCV w piwnicach w budynku mieszkalnym przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku”.

  3.  Zamawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych bądź wariantowych.

 

V.  Kontakt z Zamawiającym

1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Agnieszka Cuper – Administratorka Nieruchomości; e-mail: agnieszka.cuper@pgm.slupsk.pl, tel. 059 84 87 668, w godzinach od 700 do 1500, Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.

2. Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej za pomocą poczty elektronicznej bądź telefonicznie.

 

 

VI. Protesty i odwołania.

  1.  W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.

  2.  Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.

  3.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania wykonawcy bez obowiązku podania   przyczyny.