Słupsk, dnia 20.01.2015 r.
OGŁOSZENIE
O ZAPYTANIU O CENĘ
AWiL 2/ 11 /2015
na wykonanie zadania: wymiana 9 sztuk okien PCV w piwnicach – 2 szt. od strony frontowej z szybą bezpieczną i 7 szt. od strony podwórza – w budynku mieszkalnym przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku.
Zamawiający:
PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku, działająca w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Kołłątaja 38”, zaprasza do składania ofert w ramach postępowania o zapytaniu o cenę na zadanie: wymiana 9 sztuk okien PCV w piwnicach – 2 szt. od strony frontowej z szybą bezpieczną i 7 szt. od strony podwórza – w budynku mieszkalnym przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku.
Przedmiot Zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
wymiana 9 sztuk okien PCV w piwnicach – 2 szt. od strony frontowej z szybą bezpieczną i 7 szt. od strony podwórza – w budynku mieszkalnym przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia:
- w nowych oknach należy zachować istniejący kształt i podział stolarki;
- okna z mikrowentylacją;
- stolarka okienna w odcieniach brązu.
III. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
IV. Termin i miejsce składania ofert:
Termin składania ofert upływa w dniu 02 lutego 2015 r.
Oferty można składać w następujący sposób:
- w siedzibie Zamawiającego – Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat – z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wymiana 9 sztuk okien PCV w piwnicach w budynku mieszkalnym przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku”.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych bądź wariantowych.
1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Agnieszka Cuper – Administratorka Nieruchomości; e-mail: agnieszka.cuper@pgm.slupsk.pl, tel. 059 84 87 668, w godzinach od 700 do 1500, Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
2. Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej za pomocą poczty elektronicznej bądź telefonicznie.
VI. Protesty i odwołania.
W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania wykonawcy bez obowiązku podania przyczyny.