Słupsk, dnia 15.01.2015 r.
OGŁOSZENIE
O KONKURSIE OFERT
AWiL2/ 1 /2015
na wykonanie robót w zakresie remontu klatki schodowej w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 10 w Słupskuadministrowanej przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, Administrację Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
I. Zamawiający:
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej ,,Kołłątaja 10”działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku zaprasza do składania ofert na zadanie:
,,Wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku”.
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:
a. uzyskanie przez Wykonawcę wszystkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do wykonania prac,
b. uzgodnienia z Zamawiającym przyjętych rozwiązań technicznych,
c. obowiązkiem wykonawcy jest złożenie do odpowiednich organów i instytucji wniosków celem uzyskania wymaganych prawem wszelkich decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie wszystkich robót ( przedstawienie w Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku rodzaju zastosowanych płytek w sieni (na ścianach, przy wejściu oraz spoczniku) wraz z ich kolorystyką oraz kolorystyki stopni lastrico, w celu zaopiniowania),
d. prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowym i zamieszkałym wszelkie ewentualne zabezpieczenia niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy,
e. prace remontowe powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną.
3. Załączniki określające przedmiot zamówienia:
-przedmiar robót – załącznik nr 1 do ogłoszenia,
- opinia Konserwatora Zabytków.
III. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy
IV. Termin i miejsce składania ofert:
1. Termin składania ofert upływa w dniu: 13 luty 2015 r. do godz. 9.55
2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat (pokój nr 3).
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: ,,Oferta – Konkurs ofert na wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku”.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert.
1. Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku w dniu: 13 luty 2015 r. o godz. 10.00 w pokoju nr 3a.
2. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. posiadają wiedzę i doświadczenie,
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
c. posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową
2. Zamawiający dokona weryfikacji warunków wymienionych w pkt. 1:
ppkt a - na podstawie przedstawienia referencji dotyczących wykonania min. 3 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia
ppkt b oraz c - na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.
4. Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
VII. Zawartość oferty:
1. Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. VI.
Ofertę należy przedstawić w następującej formie: kosztorys ofertowy określający cenę brutto i netto za całość zadania.
W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt VI ppkt 1 oraz ppkt 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego określonych kryteriów:
- cena 60%
- gwarancja 40%
Sposób oceny oferty:
w przypadku kryterium cena 60% C=(Cn/Cb)x60
gdzie C=liczba punktów przyznanych w kryterium cena
Cn=cena oferty najtańszej
Cb=cena oferty badanej
w przypadku kryterium gwarancja 40% J=(Gb/Gn)x40
gdzie J=liczba punktów przyznana w kryterium jakość
Gb=okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach)
Gn=okres gwarancji oferty o najdłuższym okresie (w miesiącach)
4. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiada wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
7. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania poprzez zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15.
IX. Kontakt z Zamawiającym.
1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Anetta Stefańska – Administrator Nieruchomości, e-mail: anetta.stefanska@pgm.slupsk.pl tel. 59 84 87 653 w godzinach od 8.00 do 15.00 Administracja Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
2. Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
X. Protesty i odwołania.
1. W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
2. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.