Słupsk, dnia 14.01.2015r.
OGŁOSZENIE
O KONKURSIE OFERT
Nr sprawy: AWiL1/R-5/1/2015
na wykonanie robót budowlanych tj. remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Krasińskiego 1a w Słupsku administrowanej przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku .
Zamawiający:
Wspólnota Mieszkaniowa Krasińskiego 1a w Słupsku .
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych budynku mieszkalnego przy ul. Krasińskiego 1a w Słupsku
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:
- prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowanym i zamieszkałym, wszelkie ewentualne zabezpieczania niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy,
- zgodnie z przedmiarem robót załączonym do ogłoszenia,
- zgodnie ze sztuką budowlaną.
Załączniki określające przedmiot zamówienia:
- przedmiar robót – załącznik nr 1
Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dania podpisania umowy
Termin i miejsce składania ofert:
Termin składania ofert upływa w dniu 30.01.2015r. o godz. 12:00
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat (pokój nr 6).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"Oferta - „Remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych budynku przy ul. Krasińskiego 1a w Słupsku”
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, weryfikację spełnienia powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego dokumentu.
b. posiadają wiedzy i doświadczenia,weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Oferenta wykazu wykonanych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, przynajmniej co najmniej 2 robót w zakresie przemurowania kominów wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynkach wielorodzinnych na kwotę co najmniej 60 tys. zł każda, oraz dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie tych robót;
c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,weryfikację spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta.
d. potwierdzą odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, w celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby Oferent był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.
Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
Zawartość oferty:
Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V.
Ofertę należy przedstawić w następującej formie kosztorysu ofertowego.
W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V p. pkt. 1 oraz pkt. VI p. pkt. 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego kryterium / określonych kryteriów:
Sposób oceny ofert: Cena 70%, Jakość 30%
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiada wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
Termin i miejsce otwarcia ofert.
1. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Kamila Knitter – administrator nieruchomości, e-mail: kamila.knitter@pgm.slupsk.pl tel. 59 8487590 lub 59 8487585 w godzinach od 7.00 do 10.00 Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
Protesty i odwołania.
W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.