Numer sprawy: 7/DPZ-13A/KO/2011

 

KONKURS OFERT na:

dostawę książeczek opłat czynszowych (bez obowiązku stosowania ustawy Pzp).

 

1.      Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 
76-200 Słupsk , Regon : 771285155;   NIP 839-00-07-964;

e-mail: sekretariat@pgm.slupsk.pl  ;  www.pgm.slupsk.pl  ; fax (59) 842 80 48

 

2.      Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w istotnych warunkach zamówienia (IWZ) stanowiących załącznik nr 2 do  niniejszego zaproszenia.

 

3.      Wymagany termin wykonania: 16 luty 2011r.

4.   W ofercie należy podaćceny jednostkowe oraz cenę łączną  z podatkiem VAT (cyfrowo i słownie) wyliczonązgodnie z danymi i wzorem formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

Cenęnależy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.   Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia.

6.   Wykonawca wyłoniony w trakcie postępowania do realizacji zamówienia zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do dostarczenia nw. dokumentów:

   a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) referencji z wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzających należyte wykonanie zamówień;

Dokumenty wymienione w punkcie 6 należy złożyć w formie kserokopii poświadczonych za

zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

 

7.   Ofertę w formie zgodnej z wymogami określonymi w IWZ  należy złożyćw sekretariacie PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4, pokój 4 do dnia 26. 01. 2011r. do godziny 12:00.

 

8.   Osoba uprawniona do kontaktowania sie z wykonawcami jest:

- Mirosław Dańko – tel. (59) 84 87 521, e-mail: mirosław.danko@pgm.slupsk.pl 

9.   Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

10. Informacje o wynikach postępowania zamawiający zamieści na stronie internetowej www.pgm.slupsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń prawy korytarz  I piętro).

11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie poinformowany pisemnie  (faksem lub pocztą elektroniczną ) o terminie podpisania umowy.

 

Załaczniki:

1. załącznik nr 1 - formularz ofertowy

2. załącznik nr 2 -istotne warunki zamówienia

3. załącznik nr 3 – wzór  umowy

4) załącznik nr 1, nr 2 i nr 3 do umowy – wzory okładek i blankietów

5)  Kolorystyka – paleta kolorów elementów graficznych strony tytułowej okładki

6)  Wzór oświadczenia

 

Słupsk, dnia 21.01. 2011r.                                                               

Pełnomocnik Zarządu

ds. zamówień publicznych

Mirosław Dańko