Słupsk, dn. 14.11.2018r.

 

  

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

Numer sprawy: 32/DTZ/RB/2018 

 

  1. Zamawiający: Miasto Słupsk

    Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                     

    ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,

    działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk                      

  2. Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń archiwum przy  Placu Zwycięstwa 4

  3. Termin wykonania zamówienia: 20.12.2018

  4. Termin i miejsce składania ofert: 19.11.2018r., o godz. 9:00.

    Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.                  76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

  5. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

  Konkurs ofert na „Wykonanie remontu pomieszczeń archiwum przy Placu Zwycięstwa 4 ” – Nr sprawy: 32/DTZ/RB/2018, nie otwierać przed  dniem 19.11.2018 roku godz. 9:30.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.11.2018r. o godz. 09:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

  2.  Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 60%, gwarancja 40%

  3. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  4. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  5. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  6. Załączniki:

    1. Formularz oferty

    2. Wzór umowy

    3. Przedmiar robót,