Nr sprawy: AWiL2/57/2018                                             upsk, dn. 17.04.2018r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Przemysłowej 121 w Słupsku,                 w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. W Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie: termomodernizacja, remont dachu wraz z przemurowaniem kominów, izolacja pionowa ścian piwnicznych wraz z uzgodnieniami i zaopiniowaniem przez Konserwatora Zabytków oraz Wydział Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- 4 egzemplarze projektu budowlanego

- 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego

- 2 egzemplarze przedmiaru robót

- przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf i *ath)

3. Termin realizacji zamówienia:  1 miesiąc od podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:: ------

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – dokumentacja projektowo-kosztorysowa na remont budynku Przemysłowa 121”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.04.2018 r. o godz. 10:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Michał Nazarko                               

    e-mail: michal.nazarko@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-38 / 725-757-825., w godzinach od 7:00 do 15:00,

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

 

 

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)