Nr sprawy: AwiL1/ /2016 Słupsk, dnia 31.03.2016 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 –
    Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Garncarska 24

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia: Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont budynku polegający na termomodernizacji budynku przy ul. Garncarskiej 24 w Słupsku.

  1. Termin realizacji zamówienia: 30.05.2016 r.

  2. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Sporządzenie dokumentacji projektowo- kosztorysowej na remont termomodernizację w budynku przy ul. Garncarska 24 w Słupsku.”Termin składania ofert upływa w dniu 19.04.2016 r.

  4. Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  5. Kryterium oceny ofert: cena 100%.

  6. Warunki płatności: 30 dni od otrzymania faktury.

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Grażyna Prondzinska- administrator, ul. Prusa 6, pok. nr 8, tel. 59 84 87 598 grazyna.prondzinska@pgm.slupsk.pl

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

  10. Załączniki:

    1. Formularz ofertowy

    2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.